Actualizat 04/10/2024
CUI: 40630870
J35/960/2019
Punct de lucru
Str. Stoica Petre, nr.17
Timisoara, jud. Timis,
Cod postal: 300517
TERMENI ȘI CONDIȚII ZOCO BODY FIT SRL
Înainte de a face o Comandă vă rugăm să citiți cu atenție prezentele Termeni și Condiții Online, denumite, în cele ce urmează, în integralitatea lor “Documentul”.
Folosirea acestui website: www.zocomoto.ro, crearea unui Cont pe Site și/sau realizarea de Comenzi online semnifică acceptul Dvs. în ceea ce privește Termenii și Condițiile Online menționate mai jos.
Aceste Termene și Condiții Online sunt valabile exclusiv pentru achiziționarea Bunurilor și Serviciilor ZOCO BODY FIT SRL, denumite în cele ce urmează “Bunurile/Produsele” și “Serviciile”, afișate pe Site-ul www.zocomoto.ro și comercializate online.
Vânzătorul – ZOCO BODY FIT SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Timișoara, Str. Stoica Petre, nr. 17, cod poștal 300517, având număr de ordine în Registrul Comerțului J35/960/2019, cod unic de înregistrare fiscală 40630870, denumită în cele ce urmează “Vânzătorul/ZOCO BODY FIT SRL”.
Utilizator – orice persoană fizică care are vârsta de majorat împlinită sau persoană juridică, legal constituită, înregistrată pe Site, direct, sau prin reprezentanții săi legali, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice Site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Online.
Cumpărător/Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta de majorat împlinită sau persoană juridică sau orice entitate juridică, legal constituită, care își face un Cont în Site, care are sau obține acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Vânzător (electronic, telefonic etc.) în baza creării unui Cont și/sau în baza unui acord de utilizare existent între Vânzător și acesta și care, acceptând Termenii și Condițiile Online, efectuează o Comandă validă pe Site (inițiază, completează și finalizează o Comandă). Înainte de a fi Cumpărător/Client, orice persoană fizică, persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site, devine mai întâi Utilizator.
Vârsta de majorat – vârsta împlinită de 18 ani pentru ambele sexe.
Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Utilizatorului/Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi, garanții Bunuri etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
Coș/Coșul meu – secțiune din Cont care permite Utilizatorului/Cumpărătorului să adauge Bunuri și/sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul în care Bunurile și/sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Utilizatorul/Cumpărătorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și/sau Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.
Site – magazinul online găzduit la adresa web www.zocomoto.ro și subdomeniile acestuia.
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa Bunuri și/sau Servicii de pe Site.
Bunuri și Servicii – orice Produs sau Serviciu listat pe Site, inclusiv Produsele și/sau Serviciile menționate în Comandă, ale căror caracteristici au fost agreate de Cumpărător, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat, inclusiv documentele aferente menționate în prezentul Document.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului. Comanda validă confirmată de către Vânzător, conform celor specificate în prezentul document, constituie Contract.
Conținut – reprezintă:
Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui Bun și/sau Serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă Bunul și/sau Serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către Vânzător și/sau producător.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător față de un Bun sau Serviciu. Rating-ul se exprimă sub forma de stele, fiecare Bun putând primi un punctaj de la o stea la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/ Cumpărător asupra unui Bun sau Serviciu.
Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Întrebare – formulă de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre Bunurile și/sau Serviciile din pagina respectivă.
Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o Întrebare în Site, în pagina unui anumit Bun. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.
Document – prezentele Termene și Condiții.
Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.), conținând informații generale și tematice, informații cu privire la Produse/Bunuri similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și/sau Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” sau secțiunea “Cont/Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către Vânzător, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
Taxa de timbru verde – taxa reprezentând Contribuția anuală pentru Echipamentele Electrice și Electronice Puse pe Piață în România exprimată în lei, plătită de către Vânzător către societatea autorizată cu preluarea operațiunilor de colectare, transport și valorificare/reciclare a deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, astfel cum este prevăzut de legislația în vigoare.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
Cod de validare de tip captcha – este un cod instituit unilateral de către Vânzător (Administratorul Site-ului Vânzătorului) prin care se verifică că Utilizatorul este uman și nu un program informatic.
Newsletter – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra Bunurilor, Serviciilor și/sau Promoțiilor desfășurate de către Vânzător într-o anumită perioadă, fără nici un angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.
Link – legătură între documente/module/pagini aparținând Site-ului (link-uri interne) sau între Site și alte site-uri relevante exterioare acestuia (link-uri externe).
Drepturile Clientilor/Cumparatorilor, asa dupa cum sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003, actualizata si republicata, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, precum și în actele normative incidente în materie, nu sunt afectate prin prezentul Document.
2.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
2.2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii, are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă, în sensul scăderii numărului acestora. Într-o astfel de situație, Vânzătorul va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon pus la dispoziție de către Cumpărător la efectuarea Comenzii și va returna proporțional o parte din suma achitată.
2.4. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul e-mail-ului (poștei electronice) și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
2.5. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate.
3.1. Folosirea Conținutului, inclusiv dar nelimitându-se la accesarea, vizitarea și vizualizarea acestuia, implică aderarea și acceptarea Utilizatorului/Clientului la prezentele Termeni și Condiții Online.
3.2. Utilizatorul/Clientul poate reveni în orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord și/sau a accepta Documentul, sub forma în care acesta va fi disponibil în acel moment, cu excepțiile precizate expres în prezentul Document. În cazul în care Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul nu este de acord și/sau nu acceptă și/sau își revocă acceptul dat pentru Document, trebuie să o facă în scris, în mod clar, expres și neechivoc, prin transmiterea unui email în acest sens Vânzătorului, la adresa de e-mail: contact@zocomoto.ro. Odată cu revocarea acceptului pentru Termeni și Condiții, Utilizatorul/Clientul acceptă că renunță la: accesul la Bunurile și/sau Serviciile oferite de Vânzător prin intermediul Site-ului, primirea newsletter-elor și/sau comunicărilor din partea Vânzătorului de orice natură (electronice, etc.).
3.3. Cu titlu de excepție, Cumpărătorul/Clientul nu poate să își revoce acordul exprimat în favoarea respectării Termenilor și Condițiilor Online pe perioada derulării unui Contract, până în momentul în care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate față de Vânzător pentru Produsele livrate și/sau Serviciile prestate în baza Comenzii onorate de Vânzător.
3.4. Accesul în vederea efectuării unei Comenzi îi este permis oricărui Utilizator/Cumpărător.
3.5. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “Contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
3.6. În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare de internet, Vânzătorul își rezervă dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informațiilor din cadrul Site-ului.
3.7. Vânzătorul poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
3.8. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia, etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.9. După 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea unui Bun sau Serviciu, în vederea monitorizării bunei funcționări a Site-ului, cât și pentru îmbunătățirea serviciilor oferite prin intermediul Site-ului, Cumpărătorului i se va solicita înscrierea unui Review legat de Bunul și/sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de e-mail înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/Clienți/Cumpărători de pe Site și se implică activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Bunurilor.
3.10. În cazul plăților online sau prin virament, Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de moneda națională Leul (RON), comisioane interbancare, comisioane BNR, etc. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Clientul.
3.11. În imaginile de prezentare a Bunurilor și/sau Serviciilor, Vânzătorul își rezervă dreptul de a utiliza și alte produse/accesorii decât cele comercializate pe Site și care sunt utilizate pentru a crea o grafică ambientala plăcută, prezența lor în acele imagini fiind doar cu caracter exemplificativ. Respectivele produse sau accesorii pot să nu fie incluse în componenta și/sau costurile Bunurilor respective și implicit nu vor fi livrate împreună cu acestea.
3.12. Informațiile, respectiv imaginile/pozele Bunurilor de pe Site au caracter informativ, iar Bunurile livrate pot diferi de imaginile lor prezente pe Site din punct de vedere al culorii sau nuanței.
3.13. Promoțiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile în limita stocului disponibil. Promoțiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regulă menționate. În cazul în care nu se menționează o perioadă de timp, acestea sunt valabile în limitele stocurilor disponibile.
3.14. Prezența Bunurilor pe Site NU garantează existența lor în STOC. Verificarea stocului se poate face numai prin procesarea Comenzii. În cazul în care Bunul nu se va mai regăsi în stoc, Vânzătorul își rezervă dreptul să anuleze în mod unilateral comanda și să restituie banii Cumpărătorului.
3.15. ZOCO BODY FIT SRL își rezervă dreptul de a modifica prețul Bunurilor și/sau Serviciilor afișate pe Site, fără o înștiințare/notificare prealabilă, în conformitate cu Politica sa Comercială și de Vânzări. Vânzătorul își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice altă informație de pe Site, fără nicio anunțare prealabilă.
3.16. Pentru o bună informare a sa, Cumpărătorul va monitoriza permanent Termenii și Condițiile Online, care pot fi actualizate, modificate și completate oricând de Vânzător.
3.17. În cazul unor neînțelegeri se aplică Termenii și Condițiile Online valabile la momentul apariției neînțelegerii între Părți și notificării acesteia în scris de către Cumpărător către Vânzător.
3.18. Prin folosirea Site-ului, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul este singurul responsabil pentru toate activitățile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta răspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice altă natură produse Site-ului, Conținutului, Vânzătorului sau oricărui terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte, în conformitate cu legislația română în vigoare.
4.1. Conținutul, astfel cum este definit în prezentul Document incluzând, dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a ZOCO BODY FIT SRL, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
4.2. Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Vânzător, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Vânzătorului asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Vânzătorului.
4.3. Orice Conținut la care Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între Vânzător și acesta, și fără nicio garanție implicit sau expres formulată din partea Vânzătorului cu referire la acel Conținut.
4.4. Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținutul numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.
4.5. În cazul în care Vânzătorul conferă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului dreptul de a utiliza sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit Conținut, la care Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor Conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor Conținuturi pe Site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea Vânzătorului pentru respectivul Utilizator/Client/Cumpărător sau oricare alt terț care are/obține acces la acest Conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui Conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
4.6. Niciun Conținut transmis către Utilizator, Client, sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Vânzătorului și/sau al angajatului/prepusului Vânzătorului care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul Conținut.
4.7. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau prin acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.
5.1. Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în Coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda prin efectuarea plății prin una dintre modalitățile indicate expres pe Site. Odată adăugat în Coș, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în Coș, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
5.2. Pentru a duce la bun sfârșit o Comandă, Cumpărătorul trebuie să urmeze opțiunea “finalizează comanda”, care, după introducerea produselor în coș, oferă Cumpărătorului posibilitatea de a opta între:
(i) a utiliza contul său existent pe site pentru autentificare;
(ii) a crea un cont nou în scopul autentificării;
(iii) a finaliza rapid o comandă fără deschiderea unui cont pe site.
Ultima opțiune diferă de primele două prin aceea că orice potențial Cumpărător nu trebuie să-și mai deschidă un cont pe site, iar datele sale nu vor fi reținute permanent pe site, ci doar atâta timp cât este nevoie pentru procesarea comenzii și perfectarea vânzării, datele fiind șterse automat ulterior acestui moment. Totodată, în lipsa unui cont pe site, Cumpărătorul nu va putea să verifice istoricul achizițiilor sale pe site și la orice nouă intenție de achiziție online, pe site, va trebui să-și introducă din nou toate datele, ca și la prima achiziție. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul garantează că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
5.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte ca Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
5.4. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei Părți față de cealaltă sau fără ca vreo Parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
5.4.1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului a Tranzacției, în cazul plății online;
5.4.2. invalidarea Tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Vânzătorul, în cazul plății online;
5.4.3. datele furnizate de către Client/Cumpărător pe Site sunt nereale, incomplete și/sau incorecte;
5.4.4. în cazul unei erori cu privire la prețul produselor, generate de comunicarea tehnică greșită dintre programul de gestiune și prețuri al Vânzătorului și site-ul www.zocomoto.ro. În nicio situație nu se pune problema de nerespectare a drepturilor consumatorului.
5.5. În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
5.6. Disponibilitatea unui Bun va fi afișată în Site după cum urmează:
5.7. Posibilitatea anulării unei comenzi este disponibilă prin trimiterea unui e-mail către adresa: contact@zocomoto.ro. Dacă v-ați răzgândit și nu mai doriți un Bun din comandă, doriți alt Bun decât cel comandat sau nu mai doriți niciunul dintre Bunurile comandate, ne puteți anunța cât mai repede pe adresa de e-mail: contact@zocomoto.ro. Colegii noștri de la Relații Clienți vor face tot posibilul să vă modifice sau să vă anuleze Comanda.
5.8. După ce ați înregistrat comanda, puteți urmări statusul acesteia din contul Dvs. de Client, în secțiunea “Comenzile mele”.
6.1. Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate în cadrul Site-ului www.zocomoto.ro sunt în lei (RON) și includ T.V.A., conform legislației în vigoare. Prețul Bunurilor este evidențiat separat de prețul Serviciilor. Facturarea Bunurilor și/sau Serviciilor achiziționate se face folosind informațiile furnizate de Cumpărător în formularul destinat în acest sens, care se găsește pe Site. ZOCO BODY FIT SRL nu răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate de Cumpărător pentru factură.
6.2. Prețul, modalitatea de plată, termenul de plată și termenul de livrare sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și/sau Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
6.3. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/sau Servicii vândute de Vânzător, precum și pentru orice alte plăți aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.
6.4. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Cont și de a le comunica prin e-mail Vânzătorului și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecarei Comenzi, existente în Cont.
6.5. Prin această modalitate de comunicare, Cumpărătorul, accesând Contul său sau e-mail-ul furnizat la deschiderea Contului, va deține o evidență a facturilor emise de Vânzător, putându-le salva și arhiva la rândul său în orice moment și în orice modalitate dorește.
6.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic, prin adăugarea acestora de către Vânzător în Cont sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său.
6.7. În cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzeci și opt) de ore în Cont sau în email-ul furnizat, vă rugăm să ne sesizați acest aspect pe adresa de e-mail: contact@zocomoto.ro.
6.8. Datele cardului bancar/de plată ale Clientului/Cumpărătorului nu vor fi accesibile pentru Vânzător și nici nu vor fi stocate de către Vânzător sau de către procesatorul de plăți integrat în Site, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției (de exemplu o Bancă sau un IFN) sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, cu respectarea dispozițiilor incidente în domeniul stocării datelor, despre a cărei identitate Clientul/Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
6.9. În cazul optării de către Client pentru efectuarea plății prețului prin sistemul de plată online sau prin virament bancar cu Ordin de Plată, în vederea achiziționării oricărui Bun ori Serviciu de pe Site, Vânzătorul nu va livra Bunul achiziționat/comandat de pe Site, până când prețul Bunului și/sau Serviciilor nu intră în contul Vânzătorului.
7.1. Documentele care însoțesc Bunul la livrare
La livrare, Bunul va fi însoțit de următoarele documente: certificat de garanție (factura care este și certificatul de garanție) precum și orice alt act solicitat de legislația în vigoare la momentul livrării.
7.2. Modificarea condițiilor de livrare. Anularea unei livrări
Posibilitatea anulării unei livrări este disponibilă prin trimiterea unui e-mail către adresa: contact@zocomoto.ro.
Dacă v-ați răzgândit și doriți să modificați adresa de livrare sau doriți anularea totală a livrării, ne puteți anunța cât mai repede pe adresa de e-mail: contact@zocomoto.ro. Colegii noștri de la Relații Clienți vor face tot posibilul să vă modifice detaliile livrării sau să vă anuleze livrarea. Comanda poate fi anulată doar până la momentul la care Bunul este predat din depozitul Vânzătorului către transportatorul propriu/firma de curierat (status de verificat Comanda – “predat la transportator/curier – în curs de livrare”).
7.3. Termene de livrare
Vânzătorul se obligă să livreze direct, prin flota proprie, sau prin intermediul unei firme de curierat, Bunul comandat și achiziționat, în cel mai scurt interval de timp posibil, într-un termen de maxim 30 (treizeci) de zile de la data efectuării Comenzii.
ATENȚIE: În situația produselor care au ca status: LA COMANDĂ, termenul maxim de livrare este de cel puțin 60 (șaizeci) de zile.
Termenele de livrare sunt asumate de Vânzător, cu excepția perioadelor legale de sărbători (ex.: de Paște, de Crăciun, etc.), a promoțiilor de Black Friday sau a altor campanii, când procesarea și livrarea unei Comenzi poate dura mai mult. Vânzătorul își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale Bunurilor achiziționate online dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Vânzător, precum cauzele de forță majoră (inclusiv, dar nelimitându-se la restricții legate de Pandemia de virus SARS-CoV-2/COVID-19).
7.4. Detalii privind livrarea
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor care însoțesc Bunul.
Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și prestarea Serviciilor numai pe teritoriul României.
Dacă trebuie livrate Bunuri la termene de livrare diferite, toate Bunurile vor fi colectate și livrate o singură dată, la termenul cel mai lung prevăzut în oricare dintre Comenzile aceluiași Cumpărător.
În vederea finalizării procesului de livrare, după verificarea vizuală a Bunului, Cumpărătorul va semna documentul de livrare care i se va pune la dispoziție de reprezentantul Vânzătorului/angajatul firmei de curierat care face livrarea.
Vă recomandăm să verificați integritatea ambalajelor Bunului la livrare, împreună cu un reprezentant al Vânzătorului sau al firmei de curierat, înainte de a semna documentul care atestă livrarea.
În momentul recepției produselor de la Curier sau de la angajații ZOCO BODY FIT SRL, trebuie să menționați pe documentele de transport dacă: cutiile produselor sunt lovite, murdare, rupte sau incomplete în vederea eficientizării procesului de înlocuire a Bunului/subansamblului acelui Bun, dacă este cazul.
ATENȚIE: Livrarea presupune transportul Bunului la adresa solicitată și predarea acestuia în fața ușii casei sau blocului în care este situat apartamentul. În cazul în care reprezentanții Vânzătorului sau ai firmei de curierat consideră că livrarea în locul indicat de Client este de natură să deterioreze Bunul, aceștia îl vor informa în acest sens pe Client și vor înregistra aspectele semnalate în documentul de livrare. Clientul are dreptul de a accepta livrarea cu ignorarea aspectelor semnalate, însă în această situație, Vânzătorul este exonerat de orice răspundere cu privire la eventualele deteriorări ale Bunului.
7.5. Important:
– În ziua programată pentru livrare, veți fi contactat de un reprezentant al Vânzătorului sau al firmei de curierat agreată de Vânzător pentru comunicarea intervalului orar de livrare.
– În ziua și în intervalul orar al livrării este necesar ca la adresa de livrare să fie prezentă o persoană cu vârsta de peste 18 ani pentru preluarea Bunului.
ATENȚIE: În contextul pandemiei de SARS-CoV-2/COVID-19, vă rugăm să vă luați toate măsurile de siguranță la livrarea Bunurilor; în măsura posibilităților, vă rugăm să vă protejați la momentul livrării prin purtarea unei măști și a unor mănuși de protecție. Vă rugăm să respectați distanța socială de minim 1,5 m între Dvs. și reprezentantul Vânzătorului sau al firmei de curierat.
Pe perioada prescrisă de autoritățile competente din domeniu, atât Vânzătorul cât și firma de curierat dotează personalul care efectuează livrările cu echipament de protecție: mască și mănuși de protecție.
8.1. Toate Bunurile comercializate de către Vânzător beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale Vânzătorului. Bunurile achiziționate prin intermediul Site-ului vor fi însoțite de certificate de garanție, la livrare. Certificatele de garanție ce însoțesc Bunurile se vor regăsi împreună cu recipisa (AWB-ul) firmei de curierat, sau vor fi înmânate personal, în situația în care livrarea se face cu flota proprie de transport. La solicitarea Clientului, certificatele de garanție pot fi transmise și pe email.
8.2. Pentru o corectă comunicare a certificatului de garanție aferent Bunului din Comandă, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza datele din Contul său ori de câte ori este cazul și să acceseze informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
9.1. În funcție de modalitatea de achiziție și/sau de modalitatea de plată aleasă de Cumpărător, Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată de la Vânzător către Client/Cumpărător astfel:
Prin livrare se înțelege predarea Bunului și a documentelor care îl însoțesc, conform prezentului Document și semnarea de primire a documentului de transport al Bunului, furnizat de curier sau personalul Vânzătorului, la momentul predării acestuia.
10.1. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu neprestat încă, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele menționate expres în prezentul Document. Astfel, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu neprestat încă, expiră în termen de 14 zile de la:
10.2. În cazul exercitării dreptului de retragere, Cumpărătorul va returna Bunurile fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care a comunicat Vânzătorului decizia sa de retragere din Contract. Termenul este respectat dacă Bunurile sunt returnate de Cumpărător înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Bunurile trebuie să fie returnate în condiții de siguranță.
10.3. În situația exercitării dreptului de retragere, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea Bunului returnat cu un alt Bun disponibil pentru vânzare, situație în care i se va rambursa doar diferența dintre valoarea Bunului returnat, în condițiile prezentului Document și prețul noului Bun, sau, după caz, Cumpărătorul va achita diferența de preț, dacă valoarea Bunului disponibil ales la schimb este mai mare.
10.4. În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, în termenul legal mai sus specificat, acesta va completa formularul tip disponibil online la adresa: (https://www.zocomoto.ro/contact/), dacă acesta este implementat pe site, sau va solicita neechivoc în scris acest lucru, prin e-mail la adresa: contact@zocomoto.ro.
Este recomandată completarea acestui formular (dacă acesta este implementat pe site) de către Cumpărător la momentul în care a ambalat și pregătit Bunurile achiziționate pe care dorește să le returneze, conform dispozițiilor de mai jos.
Bunurile se returnează, în măsura posibilului, în ambalajul original, însoțite de factura și/sau bonul fiscal de achiziție, precum și documentele aferente (fișe tehnice, manuale de utilizare, documentație tehnică, certificate de garanție și/sau conformitate).
Bunul se va preda pentru retur de către Cumpărător în baza unui document de predare-primire.
10.5. Regula în ceea ce privește costurile de retur este aceea că acestea sunt în sarcina Cumpărătorului/Clientului, care ia act de această prevedere prin aderarea la prezentul document Termeni și Condiții Online.
10.6. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit Bunul respectiv.
10.7. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract, dar își rezervă dreptul de a diminua valoarea Bunurilor, conform clauzelor de mai jos. Suma va fi returnată după cum urmează:
ATENȚIE: Returnarea prețului se face exclusiv în contul indicat expres de Client/Cumpărător în scris, transmis în formularul completat sau prin e-mail Vânzătorului în acest scop. Nu se fac returnări în numerar sau ramburs.
10.8. În caz de solicitare de retragere a Clientului/Cumpărătorului din Contract, cu titlu de excepție de la termenul de 14 zile, Vânzătorul are dreptul de a amâna rambursarea sumei până la primirea Bunului/Bunurilor și efectuarea recepției calitative/cantitative – evaluarea stării Bunului.
10.9. În cazul exercitării dreptului de retragere, returul Bunurilor se va efectua prin intermediul Vânzătorului sau al firmei de curierat contractate de acesta care a efectuat livrarea inițială sau care este indicată expres de Vânzător. Cumpărătorul poate opta însă pentru orice formă de expediere a Bunului atâta timp cât aceasta asigură și garantează integritatea și siguranța Bunului pe cheltuiala proprie.
Estimativ, costul expedierii retur, în cazul exercitării dreptului de retragere de către Cumpărător, va fi egal cu costul transportului de la livrare dacă se respectă același tip de ambalare (palet/colet) exceptând situația în care Bunul a fost achiziționat în urma unei campanii de marketing ce include transportul gratuit. În această situație, cât și în situația în care Bunul a ajuns la Cumpărător iar acesta vrea să îl trimită retur (la nivel de colet), costul transportului retur va fi comunicat Cumpărătorului și va fi dedus din valoarea Bunului returnat.
În situația în care returul are loc ca urmare a existenței unor neconformități la Bunurile livrate din motive imputabile Vânzătorului (exemplu: a fost livrat un alt Bun decât cel comandat, sau Bunul comandat este distrus/afectat etc.), costul returului este suportat de Vânzător.
Din rațiuni logistice și de organizare internă a Vânzătorului, returul se va face pe cât posibil cu etichetele inițiale intacte și returnând toate documentele cu care a fost livrat produsul.
10.10. Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (accesorii sau părți ale Bunului lipsesc, Bunul este deteriorat total ori parțial, etc.), ne rezervăm dreptul de a reține din prețul achitat contravaloarea costurilor necesare pentru readucerea Bunului de către producător în starea inițială sau de a refuza restituirea prețului. În această situație, Cumpărătorul poate opta să reintre în posesia Bunului returnat Vânzătorului, transportul fiind suportat de către Cumpărător, comunicând în acest sens opțiunea sa Vânzătorului.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a limita serviciul de vânzare produse online în cazul unor retururi repetate și/sau nejustificate și/sau exercitate cu rea-credință de către Cumpărător, indiferent de tipul Bunului returnat. Cumpărătorul va fi informat printr-o notificare scrisă sau prin poșta electronică, atunci când se constată un astfel de comportament incorect, anterior impunerii unor astfel de restricții cauzate de un comportament abuziv.
10.11. Diminuarea valorii Bunurilor returnate
10.11.1. Deoarece în cazul vânzărilor la distanță Cumpărătorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea Contractului la distanță între Părți, acesta are dreptul de a se retrage din Contract. Din același motiv, Cumpărătorului i se permite să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.
10.11.2. Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al Bunurilor, Cumpărătorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumpărătorul trebuie doar să probeze un produs, nu să îl folosească în alte scopuri (ex. petrecere, trafic intens, etc.).
10.11.3. Cumpărătorul este responsabil pentru diminuarea valorii Bunurilor, care rezultă din manipulări sau alt gen de acțiuni contrare recomandărilor privind utilizarea și întreținerea menționate în certificatele de garanție și fișele tehnice (care au dus la devalorizarea Bunurilor), altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării normale a Bunurilor.
10.11.4. În cazul în care Cumpărătorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumpărătorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.
10.11.5. Accesoriile aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Dacă un Bun este alcătuit din mai multe componente/module, toate aceste componente fac parte din Bun. Ca urmare, Cumpărătorul are obligația atunci când își exercită dreptul de retragere din Contract să returneze Bunul, pe cât posibil, în ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate componentele și accesoriile acestuia.
10.11.6. Bunurile returnate ce prezintă urme de folosire sau de uzură (pete, zgârieturi, îndoieturi, fisuri, lovituri, decolorări, rupturi, lipsă de componente și/sau accesorii, etc.) se acceptă retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială, în vederea vânzării ca Bun Recondiționat. Valoarea finală se stabilește de Vânzător în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a Bunului nou și valoarea de revânzare a Bunului folosit și se comunică Cumpărătorului pe e-mail.
10.11.7. Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultată din manipularea acestora, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este în responsabilitatea Cumpărătorului. Pentru claritate, din prețul total al Bunului returnat, Vânzătorul va reține o sumă de bani ce reprezintă diminuarea valorii Bunului și, după caz, valoarea transportului retur. Contravaloarea taxei de diminuare și, după caz, a valorii transportului retur, vor fi comunicate Cumpărătorului după efectuarea recepției calitative și cantitative a Bunurilor returnate. În situația în care Cumpărătorul nu acceptă această diminuare, Vânzătorul poate trimite înapoi produsul către Cumpărător cu condiția ca acesta să plătească taxele de transport.
11.1. Prelucrarea datelor cu caracter personal
ZOCO BODY FIT SRL se angajează să păstreze confidențialitatea datelor personale furnizate de către Utilizatori/Clienți/Cumpărători și să le prelucreze în conformitate cu prevederile legale în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal.
Vânzătorul se angajează să respecte dispozițiile legislației aplicabile, inclusiv ale Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (denumit în continuare „GDPR”).
Vă rugăm să consultați Politica de Confidențialitate pentru detalii complete despre prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte integrantă din prezentul Document.
11.2. Folosirea cookie-urilor
Site-ul www.zocomoto.ro utilizează cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența Utilizatorilor/Clienților/Cumpărătorilor și pentru a asigura funcționalitatea optimă a platformei. Folosirea cookie-urilor pe site se face conform Politicii de Cookie-uri care poate fi accesată pe site-ul nostru.
Vă rugăm să consultați Politica de Cookie-uri pentru detalii complete despre modul în care utilizăm cookie-urile, care face parte integrantă din prezentul Document.
12.1. Vânzătorul poate publica pe Site informații ori mesaje despre Bunuri, Servicii și/sau Promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă și în limita stocului disponibil.
12.2. Promoțiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile în limita stocului disponibil. Promoțiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regulă menționate în mesajele ce le însoțesc.
12.3. Vânzătorul poate retrage sau modifica o ofertă de Bunuri și/sau Servicii, în orice moment, fără a datora cuiva penalități sau daune.
12.4. Tarifele afișate pe Site taiate de o linie semnifică prețul de listă, iar prețul netaiat este prețul pe care trebuie să îl plătească Clientul pentru achiziționarea Bunului/Serviciului, în cazul în care sunt Bunuri/Servicii în promoție. Ele nu includ tariful aferent Serviciului de transport. Astfel, se evidențiază promoția pentru fiecare Bun/Serviciu, prezentând prețul inițial (taiat), respectiv prețul de promoție (de plată).
12.5. Toate informațiile din evenimentele de vânzare folosite pentru descrierea Bunurilor/Serviciilor, caracteristici și greutate, a prețurilor, a stocurilor per Bun și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia, link-uri către alte site-uri etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind cu titlu de prezentare.
13.1. Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale care conțin informații generale și tematice, inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, după cum urmează:
13.2. În urma achiziționării unui Bun și/sau Serviciu, Vânzătorul va putea transmite Cumpărătorului/Clientului Comunicări Comerciale cu privire la:
13.3. Utilizatorul/Clientul se poate dezabona, în orice moment, de la Comunicările Comerciale menționate în prezentul Document, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la Vânzător sau prin contactarea Vânzătorului.
13.4. Pentru îmbunătățirea ofertei de Bunuri și Servicii și a experienței de cumpărare, vom folosi datele Dvs. pentru efectuarea de cercetări de piață și sondaje de opinie. Informațiile obținute în urma acestor cercetări de piață și a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate în scopuri publicitare, ci doar în cele menționate mai sus. Răspunsurile Dvs. la cercetările de piață și sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea Dvs. și nici transmise către terți și nici nu vor fi publicate. Puteți obiecta la utilizarea datelor în scopuri de cercetare de piață și sondaje de opinie în orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesaj sau prin contactarea Vânzătorului în modalitățile menționate în prezentul Document.
14.1. Scrierea de Review-uri, Comentarii, Întrebări și Răspunsuri se poate face de către Utilizatori/Clienți/Cumpărători, în secțiunile “Contact” și “Review-uri”. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui Bun sau Serviciu.
14.2. În momentul înregistrării unui anumit Review/Comentariu/Întrebare/Răspuns pe Site, Utilizatorii/Clienții/Cumpărătorii acordă Vânzătorului un drept neexclusiv, perpetuu, irevocabil și nelimitat teritorial de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest Conținut.
14.3. Fiecare Utilizator/Client/Cumpărător, în momentul înscrierii de Review/Comentariu/Întrebare/Răspuns, se angajează să respecte următoarele reguli:
14.4. Pe lângă o evaluare realistă, în momentul înscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul va adăuga și un Rating relevant pentru Bunul sau Serviciul aferent. Review-urile, împreună cu Rating-urile corespunzătoare lor, vor influența Rating-ul general al Bunului și/sau Serviciului, număr care apare între paranteze lângă titlul acestora.
15.1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și nici pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și/sau Serviciilor după livrare și, în special, pentru pierderea acestora.
15.2. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, fiind responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
15.3. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Online afișate pe Site în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării Conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
15.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii și Condițiile Online afișate pe Site pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil tuturor Utilizatorilor/Clienților/Cumpărătorilor de la momentul afișării pe Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.
15.5. Vânzătorul nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legături/link-uri din Conținut, indiferent de natura acestor legături/link-uri. Pentru respectivele site-uri, răspunderea o poartă, integral, proprietarii acestora.
15.6. Vânzătorul este exonerat de orice vină în cazul utilizării site-urilor și/sau al Conținutului transmis către Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Vânzătorului, atunci când această utilizare a Conținutului poate produce pagube de orice natură Clientului și/sau oricărui terț implicat în acest transfer de Conținut.
15.7. Vânzătorul nu garantează Utilizatorului/Clientului acces pe Site sau la Bunuri și/sau Servicii, în lipsa înregistrării de către acesta din urmă prin parcurgerea etapelor de înregistrare de pe Site (a înregistrării pe Site a unui Cont al Utilizatorului/Clientului).
15.8. Vânzătorul nu oferă niciun fel de garanții directe sau indirecte că:
15.9. Operatorii, administratorii și/sau proprietarii Site-ului nu sunt sub nicio formă responsabili pentru relațiile sau consecințele acestora rezultând din, dar nelimitându-se la, achiziții, oferte speciale, promoții, promovări, sau oricare alt tip de relație/legătură/tranzacție/colaborare etc., care pot apărea între Client și oricare dintre cei care își fac promovare directă sau indirectă prin intermediul Site-ului, decât în limita prevederilor din Document.
15.10. Vânzătorul nu răspunde pentru daunele de orice fel și de orice natură create din distrugerea Bunurilor cumpărate și/sau daunele directe sau indirecte create altor bunuri sau persoanelor de către Bunurile cumpărate, pentru care Clientul/Cumpărătorul a asigurat montajul, prin mijloace proprii ori subcontractate, cu încălcarea instrucțiunilor de montaj și/sau a prevederilor certificatului de garanție aferente fiecărui Bun în parte, ori a celor referitoare la sănătatea și siguranța în muncă.
16.1. Vânzătorul nu solicită Utilizatorilor/Clienților săi prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS etc.) informații referitoare la date confidențiale, conturi/carduri bancare sau parole personale. Clientul își asumă întreaga responsabilitate pentru divulgarea unui terț a datelor sale confidențiale.
16.2. Vânzătorul își declină orice responsabilitate în situația în care un Utilizator/Client ar fi prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că reprezintă interesele Vânzătorului.
16.3. Utilizatorul/Clientul se obligă să informeze Vânzătorul asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact disponibile.
16.4. Vânzătorul nu promovează SPAM-ul. Orice Utilizator/Client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe Site poate opta pentru dezactivarea contului de Utilizator/Client aferent acestei adrese de e-mail.
16.5. Comunicările realizate de către Vânzător prin mijloace electronice de comunicare la distanță (i.e. e-mail) conțin datele de identificare complete și conforme ale expeditorului sau legături către acestea, la data transmiterii Conținutului.
16.6. Următoarele acțiuni vor fi considerate tentativă de fraudare a Conținutului Site-ului Vânzătorului:
16.7. Vânzătorul își rezervă dreptul de a întreprinde orice măsuri legale care se impun în astfel de situații, inclusiv de a formula plângere penală împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat să sau a(u) pus în operă astfel de acțiuni.
17.1. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Vă rugăm să parcurgeți Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi în continuare responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale prevăzute în Document.
19.1. Niciuna dintre Părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial, este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului Părților și care nu poate fi evitat.
19.2. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
20.1. Prezentul Document este supus legii române.
În cazul existenței unor neînțelegeri între Vânzător și Utilizator/Cumpărător/Client se vor aplica prevederile prezentului Document – Termeni și Condiții Online.
20.2. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori/Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care rezolvarea pe cale amiabilă a acestor litigii nu va fi posibilă într-un termen de maximum 60 de zile de la debutul lor, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente de la sediul Vânzătorului.
21.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea Site-ului și/sau al oricărui Conținut trimis de către Vânzător Utilizatorului/Clientului prin accesare și/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), Utilizatorul/Clientul se declară de acord cu și acceptă prevederile acestui Document („Termeni și Condiții Online”).
21.2. Dacă oricare dintre dispozițiile de mai sus va fi găsită nulă, nevalidă, nefuncțională sau nelegală, indiferent de cauză, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte prevederi ale Documentului.
21.3. Pentru mai multe detalii vă rugăm să apelați Serviciul Suport Clienți prin e-mail pe adresa: contact@zocomoto.ro, unde veți primi un răspuns în cel mai scurt timp. Programul de funcționare al serviciului de Suport Clienți este de Luni până Vineri, în intervalul 10:30 – 17:00, cu excepția zilelor de sărbători legale, așa cum sunt acestea stabilite de lege.
ZocoMoto este magazinul tău online de încredere pentru accesorii și echipamente de motocicletă. Oferim o gamă variată de produse de calitate, pentru toate tipurile de motociclete. Fie că ești un pasionat de viteză sau un aventurier pe două roți, ZocoMoto are tot ce ai nevoie pentru a-ți îmbunătăți experiența de condus.
Str. Stoica Petre, nr.17, Timisoara, jud. Timis
+40 766 786 763
comenzi@zocomoto.ro
Luni-Vineri: 9:00 - 17:00